Jak przerobić wiązkę Airbag do multikierownicy...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • aiikon
    Drive
    • 2010
    • 74

    Jak przerobić wiązkę Airbag do multikierownicy...

    Zamieszczone przez eaglemirek
    Czołem OCP-ki i Ty maksiu, :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
    czyżbyś zamiescil znacznik "y.o.u" w swoim przywitaniu? :diabelski_usmiech

    [ Dodano: Czw 26 Lis, 15 10:34 ]
    Zamieszczone przez aksia89
    Zamieszczone przez ahmed799
    maksiu, 13tą zjazd w czewie :diabelski_usmiech
    :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech uwzględnimy grę w butelke?
    szkoda że 90% to faceci na spocie - marna to przyjemność z facetami grać w butelkę :twisted:
  • Enriquez
    RS
    • 2009
    • 7685
    • Superb III (3V3)

    #2
    Jak przerobić wiązkę Airbag do multikierownicy...

    Jak przerobić wiązkę Airbag do multikierownicy...
    W związku z powtarzającymi się ciągle pytaniami wyjaśniam niniejszym - jak przerobić swoją zwykłą wiązkę bez multi, na taką, która obsłuży naszą nową kierownicę. Zaoszczędzimy dzięki temu trochę grosza.

    1. Kierownica O2 FL - kupujemy sobie wtyczkę o numerze 4B0 971 978 B
    2. Kierownica z nowego Rapida/Yeti/Superba po lifcie - wtyczka 8R0 973 605
    3. Kupujemy piny 000 979 009 E - 3 szt. albo jak ktoś ma praskę do konektorów kupujemy zamiast tego 7 szt. konektorów N 907 647 01
    4. Odpinamy wiązkę od poduszki - stresujące, ale bez przesady - nie trzymać poduszki na jajach i będzie dobrze
    5. Rozkładamy żółtą wtyczkę, co wchodzi do zwijacza, wyjmujemy fioletową blokadę.
    6. Łączymy PIN1 z wtyczki poz.1 z PIN 9 żółtej wtyczki
    7. Łączymy PIN2 z wtyczki poz.1 z pin 10 żółtej wtyczki
    8. Usuwamy taśmę do formowania wiązki - tą czarną i wypinamy z żółtej wtyczki pin 8
    9. Wypięty PIN 8 wkładamy do PIN 4 wtyczki poz. 1
    10. Wpinamy PIN3 do wtyczki poz. 1 i ucinamy drugą zbędną część
    11. Dolutowujemy skrócony PIN3 do kabla srebrnego konektora klaksonu
    12. Kable owijamy nową taśmą do formowania wiązek, składamy żółtą wtyczkę, zakładamy fioletową blokadę

    I to tyle...

    Kierownica "po lifcie".
    Różni się tym, że we wtyczce poz.2 zamieniamy miejscami piny 1 i 3, czyli:
    PIN1 --> PIN7 (srebrny konektor klaksonu)
    PIN3 --> PIN9

    Mam nadzieję, że wszystko jasne i nie będzie pytań.
    Pozdrawiam
    Marcin

    Komentarz

    • lukigondi
      Classic
      • 2016
      • 9
      • Octavia II (1Z3)
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      schemat i zdjęcia gdyby ktoś nie był pewien.......










      mxcopter.eu

      Komentarz

      Pracuję...