Jak przerobić wiązkę Airbag do multikierownicy...
W związku z powtarzającymi się ciągle pytaniami wyjaśniam niniejszym - jak przerobić swoją zwykłą wiązkę bez multi, na taką, która obsłuży naszą nową kierownicę. Zaoszczędzimy dzięki temu trochę grosza.
1. Kierownica O2 FL - kupujemy sobie wtyczkę o numerze 4B0 971 978 B
2. Kierownica z nowego Rapida/Yeti/Superba po lifcie - wtyczka 8R0 973 605
3. Kupujemy piny 000 979 009 E - 3 szt. albo jak ktoś ma praskę do konektorów kupujemy zamiast tego 7 szt. konektorów N 907 647 01
4. Odpinamy wiązkę od poduszki - stresujące, ale bez przesady - nie trzymać poduszki na jajach i będzie dobrze
5. Rozkładamy żółtą wtyczkę, co wchodzi do zwijacza, wyjmujemy fioletową blokadę.
6. Łączymy PIN1 z wtyczki poz.1 z PIN 9 żółtej wtyczki
7. Łączymy PIN2 z wtyczki poz.1 z pin 10 żółtej wtyczki
8. Usuwamy taśmę do formowania wiązki - tą czarną i wypinamy z żółtej wtyczki pin 8
9. Wypięty PIN 8 wkładamy do PIN 4 wtyczki poz. 1
10. Wpinamy PIN3 do wtyczki poz. 1 i ucinamy drugą zbędną część
11. Dolutowujemy skrócony PIN3 do kabla srebrnego konektora klaksonu
12. Kable owijamy nową taśmą do formowania wiązek, składamy żółtą wtyczkę, zakładamy fioletową blokadę
I to tyle...
Kierownica "po lifcie".
Różni się tym, że we wtyczce poz.2 zamieniamy miejscami piny 1 i 3, czyli:
PIN1 --> PIN7 (srebrny konektor klaksonu)
PIN3 --> PIN9
Mam nadzieję, że wszystko jasne i nie będzie pytań.
Komentarz